Документи для фізичної особи:
- паспорт;
- ІПН;
- реквізити довіреності, що скасовується (копія/фото).
Документи для представника юридичної особи:
- протокол та наказ, (або інші документи, що підтверджують повноваження підписувача);
- статут;
- виписка і печатка;
- паспорт та ІПН підписанта;
- реквізити довіреності, що скасовується (копія/фото).
Важливо!
Якщо реквізити довіреності, що скасовується, відсутні, необхідно отримати витяг з реєстру довіреностей, це є інша послуга.
Бувають випадки, коли виникають розбіжності із довіреною особою або у випадку, коли довіреність втрачає актуальність, її необхідно скасувати.
Скасування довіреності має вигляд заяви. Нотаріус посвідчує вірність вашого підпису. Скасувати довіреність може будь-який нотаріус, не обов'язково той же, що й укладав.
Для скасування довіреності потрібно надати нотаріусу наступну інформацію;
- номер нотаріального бланка, на якому було видано довіреність;
- дату посвідчення;
- номер в Єдиному реєстрі довіреностей або в реєстрі у нотаріуса.
У випадку, якщо ви не маєте описаних вище даних, її можна відшукати в Єдиному реєстрі довіреностей. Для цього необхідно паспортні дані та ІПН.
Після написання заяви скасування довіреності нотаріус вносить відповідні дані до ЕРД.
Обов'язково одразу повідомити довірених осіб та представництва, на які видавалась довіреність. Немає чітко визначеного способа передачі інформації. Ми радимо надіслати рекомендований лист та отримати повідомлення про отримання листа адресатом. Так ви матимете письмове підтвердження, що довірена особа отримала інформацію. Також можна доручити це вашому нотаріусу.
Зауважимо, що доки довірена особа не знає про недійсність довіреності, всі її дії мають юридичну силу для довірителя. Отже, скасування довіреності набрає чинності для повіреного та третіх осіб з моменту, як їм стало відомо про скасування довіреності.